De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Agnes - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Agnes - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

12 April 2015 | Nederland, Nederland

De voorbereidingen zijn in volle gang. Nog een weekje en dan start onze reis. Volgende week vliegen we rond deze tijd al boven Duitsland richting Kuala Lumpur om vervolgens door te vliegen naar Kathmandu.
Laki en Zamri mogen weer naar het Hilton Kateropvang te Terheijden en het laatste weekje kunnen ze thuis bijkomen van alle luxe voordat de baasjes weer thuiskomen.

Ik zal proberen om regelmatig het reisverslag in te vullen, maar we zitten op plekken waar niet overal internet is of waar het heeeeeel traag is, dus ik kan niets garanderen.
Ik ga mijn reisverslag dagelijks in mijn boekje noteren en als ik verbindingen heb zet ik alles op deze site.

Tot snel,

Agnes

  • 12 April 2015 - 14:47

    Gerda En Gerard:

    Dat wordt weer genieten!

  • 14 April 2015 - 21:59

    Marc & Miranda:

    We zijn benieuwd naar de belevenissen! Veel plezier in ieder geval!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6809

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 17 Mei 2015

Azië 2015

13 Mei 2010 - 08 Juli 2010

Van de Himalayatoppen tot aan de koraaltuinen

16 December 2008 - 29 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: