Veilig in Brunei - Reisverslag uit Brunei, Maleisië van Agnes - WaarBenJij.nu Veilig in Brunei - Reisverslag uit Brunei, Maleisië van Agnes - WaarBenJij.nu

Veilig in Brunei

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

29 April 2015 | Maleisië, Brunei

Lieve allemaal,

We zitten op dit moment in Brunei na een flinke vertraging en een voor iedereen onbekende tussenstop in Bangladesh. Op een gegeven moment wisten ze in Kathmandu niet meer of ons vliegtuig nog kwam....melding was ook van het bord af....dus het was even stressen. Uiteindelijk kwam het vliegtuig bijna 10 uur later aan en vlogen we ineens via Dhaka in Bangladesh.....daar werden we gedropt in een transit ruimte en niemand die je informeerde wat er veder ging gebeuren. Wij waren te moe om ons er druk over te maken....en na zo'n beleving in Nepal wil je je er ook niet meer druk over maken....en uiteindelijk na 1,5 uur vlogen we door naar Kuala Lumpur. Daar hadden we nog 2 uur om over te stappen op onze omgeboekte vlucht naar Brunei (Dank zij de vakantie experts meisjes in Papendrecht), maar dat verliep wat anders omdat het erg druk was.
Beetje rennen en vliegen...maar vlucht gehaald en na 2.20 uur geland in Brunei. En tuurlijk.....koffers zijn zoek. Daar sta je dan....maar ja....eerst maar inchecken in het hotel, wat eten en slapen.

Dus een up-date van het reisverslag volgt 1 dezer dagen, want we zijn allebei erg moe.

Dank jullie voor alle lieve reacties!!!!!

Nou...slaap lekker allemaal en tot de volgende up-date.

• 29 April 2015 - 15:19

Willeke:

Hahaha, ik had al op de site van Malaysian Airlines gezien dat jullie vlucht naar Dhaka zou gaan.
    Ach, landje erbij op de kaart toch?

Slaap lekker!

• 29 April 2015 - 16:50

Gerda En Gerard:

Nou, wij waren op Internet het vliegtuig al even helemaal kwijt, dus even wat vraagtekens van: "waar zijn ze nu" (.nl), maar gelukkig toch een sms-je met het bericht over landing in Bangladesh. Straks lekker slapen en morgen rustig verder.