Truly Asia in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Agnes - WaarBenJij.nu Truly Asia in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Agnes - WaarBenJij.nu

Truly Asia in KL

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

04 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo...we zitten in KL! Kuala Lumpur dus. Nog een weekje te gaan en dan is het weer over en uit met de pret.

Op 1 juli aangekomen in Sanders lievelingshotel Crown Plaza Mutiara en we kregen een gratis up-grate naar een grotere kamer. Helemaal leuk!! Uitzicht op de monorail, wat we het liefste hebben, want daar valt altijd veel te zien. De twintowers aan de andere kant van het hotel zien we wel als we buiten lopen!

's Avonds gelijk bij aankomst roomservice gebeld en lekkere dingen laten afleveren. Na het eten zijn we de stad ingelopen om de sfeer op te snuiven. En......een lekker glaasje Bailey's gedronken.

De volgende morgen werd ik om 03.30 uuur wakker van de jeuk en ben ik naar een kliniek gelopen, want ik heb uitslag van de antibiotica. Kutzooi allemaal, maar laat het mijn 45ste verjaardag niet bederven!!
Dus na een heerlijk ontbijt zijn we naar Toni & Gui gelopen en zijn we allebei weer keurig geknipt. Ik heb zelfs mijn haar laten verven, want dat was zo blond geworden door de zon. Daardoor heb ik 5 uur bij de kapper gezeten, ha ha ha.

's avonds weer roomservice, want dat eet zo lekker relaxed met een bord op schoot en Sander heeft me keurig bediend!! Daarna Chinatown ingeweest en nog meer rondgekeken voor leuke dgen.

Gisteren zijn we naar 2 buitenwijken geweest om rond te kijken en heeft sander een prachtig nieuw beeld gekocht...wow...echt prachtig!

Vandaag stortregent het in KL, dus doen we rustig aan en gaa we naar Klang een Indiaase buitenwijk van KL, waar we wel weer een paar uur kunnen genieten van temepels en de lieve mensen die we tegenkomen.

Morgenvroeg halen we de huurauto op en gaan we 2 dagen rondreizen. Dan nog 1 daagje in KL en op 8 juli vliegen we weer terug.


Tot zover de verslagen. We zijn over een week weer live in Holland.

En iedereen nog van harte gefeliciteerd met de winst op Brazilie....ik hoop dat Koen nu niet bankroet is, want anders kan ik wel naar mijn cadeutje fluiten, ha ha ha.

Kujes uit KL....ik ga nu nog proberen wat foto's erop te zetten....!

tot snel

  • 04 Juli 2010 - 09:44

    Koen:

    Das nou jammer voor je, want ik had alles op Noord-Korea ingezet ;)
    Fijne laatste dagen daar!

  • 04 Juli 2010 - 09:55

    Gerda & Gerard:

    Je laat die kleine Miepie's die Sander in zijn armen heeft toch a.u.b. wel gewoon in Kuala Lumpur achter?

    Geniet nog van het laatste stukje! Wij kijken uit naar jullie terugkeer en zien jullie a.s. donderdag weer op Dusseldorf airport.

    Goede reis terug!

  • 04 Juli 2010 - 10:00

    Marleen:

    Geniet van de laatste dagen! x

  • 04 Juli 2010 - 11:16

    Monique:

    Hallo,

    Fijn om te horen dat het goed gaat en hoop dat de laatste dagen nog lang duren voor jullie.
    Geniet er lekker nog van en tot over een paar dagen.xxxxxxxxxxxxxs

  • 04 Juli 2010 - 15:31

    Sandra:

    Jammer dat het er al weer op zit voor jullie. En voor iedereen die jullie reisverslagen konden lezen.haha. Geniet nog van de laatste paar dagen en veel plezier.

    Dikke X

  • 04 Juli 2010 - 18:37

    Willeke En Kees:

    KL is zo geweldig!!!!!

    Ben weer rete jaloers.

    Jammer dat het alweer bijna voorbij is maar ik weet zeker dat Laki heeeel blij is om jullie weer te zien (ff lekker op je gevoel in werken hihihi)

    Geniet nog maar even, voor je weet zijn jullie weer volop aan het werk in Nederland (waar het echt zomer is, dat dan weer wel)

    Tot gauw!

  • 04 Juli 2010 - 20:37

    Nancy:

    Lieve Agnes,

    Nog van harte gefeliciteerd he kanjer met je verjaardag. Hoop dat het verven is gelukt!!!!! hahahhihihi
    Geniet nog even lekker samen met Sander van de laatste dagen en we keep in touch als je weer terug bent!!! Goeie terugreis!!!!

    Dikke xxxxx

  • 04 Juli 2010 - 20:46

    Zusje:

    Lieve Agnes!
    Eindelijk kan ik op je goed onderhouden site!Heb ff een laptoppie geleend en zit op het netwerk van de buren!Zal morgen eens je reisverslagen tot me nemen!Zo fijn om jullie te kunnen zien al is het op een foto, ondanks je allergiepech straal je toch!!Helende huggen van je neefjes en zusje uit hun tempeltje en liefs ook aan ome sanderr!!XXxxXX

  • 05 Juli 2010 - 07:37

    Suus:

    Bijna weer terug hé! wat zal dat tegenvallen!!

    dus de laatste week.. extreem veel genieten! :-)

    Ik ben stinkend jaloers! en ben zoooo benieuwd naar de foto's! :-)

    geniet er maar van :-) voro je het weet is het voorbij..

    xxx

  • 05 Juli 2010 - 20:26

    Zusje:

    Enorme Lieverd!

    Wat heerlijk om je verslagen te lezen en wat hebben jullie leuke avonturen beleeft en hopelijk nog steeds aan het beleven zijn!!Alleen je ontzettende pech met je ontstekingen en pijn/jeuk eraan deed me wel trillen en wilde ik wel ff bij je zijn om je te troosten en moed in te spreken!Toch heel erg blij voor je dat je nog lekker hebt kunnen duiken en ook met je maatjes erbij!Geniet intens van jullie laatste vakantiedagen en van alle lieverds en positieve sferen om jullie heen!
    Zonnegroetbuiging aan de 2 duikspetters van de ondeugies uit het lotustempeltje XxXxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 6847

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 17 Mei 2015

Azië 2015

13 Mei 2010 - 08 Juli 2010

Van de Himalayatoppen tot aan de koraaltuinen

16 December 2008 - 29 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: